رویدادها آرشیو خبر ها
می خواهـم با پیراهن یـووه افتخار کسـب کنم

می خواهـم با پیراهن یـووه افتخار کسـب کنم

پـُل پوگبا ستاره جوان و فرانسـوی یوونتوس که یکی از امیدهای یوونتوس و فرانسه به شمار می رود و بازی های چشم نواز او باعث تحسیـن کارشناس های سرایر دنیا شده درباره جدال با اینتر اینگونه می گویـد :


" همیشه زدن اولین گل برای تیم ملی زیباست. هرچند که من توپ را مقابل دروازه و نزدیک خط به راحتی دریافت کردم. من می خواهم این بار پیروزی را در روز شنبه تکرار کنم. اما این بار مقابل اینتر که البته آن ها تیم قدرتمندی هستند "

" ما در تور آمریکا توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم . هنوز چیزی را بدست نیاوریدم و همچنان باید برای تثبیت خود تلاش کنیم "

" من از تعاملی که با بازیکنان و کونته دارم راضی هستم . من می دانم که کونته چه چیزی را از من می خواهد و سعی می کنم که آن را به شکلی خوب انجام دهم "

یوونتوس ؟

" این تیمی است که از کودکی همیشه به آن علاقه داشتم. این باشگاه برای من معانی زیادی داششت زیرا قهرمان های فرانسـوی زیادی در تاریخ این باشگاه برای یووه بازی کردند و به همین دلیل یووه را دوست داشتم "

" من در منچستر یونایتد تلاش کردم که نظر فرگوسن را به خودم جلب کنم اما نتیجه ای حاصل نشد. اگر بگویـید که باشگاه های دیگری به دنبال من هستند این درست است اما من در سر تنها یوونتوس را دارم . من در زمان جدایی از یونایتد , پیشنهادهایی از چلسی-آرسنال و میلان از ایتالیا را داشتم اما هیچکدام مثل ِ یـوونتوس نبود "

آینده شما ؟

" من از اینکه اینجا هستم خوشحالم و می خواهم افتخارات زیادی را با این پیـراهن کسب کنم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: